5 rokov záruka

5 rokov máte s našimi počítači po starostiach!

Žiadne dodatočné náklady na dopravu do servisu a späť, žiadne náklady s opravami, žiadne dlhé lehoty riešenia reklamácií.

 

 

A ako to u nás prebieha?

po konzultácii s technikom je identifikovaná závada riešiteľná výmenou chybného komponentu

V prípade, že súhlasíte s tým, že si komponentov vymeníte sami, nový komponentov vám promptne odošleme a opravu si prevediete vlastnými silami. Jedná sa hlavne o závady HDD, RAM, alebo mechaniky DVD. Pokazený komponentov si u vás vyzdvihneme v neskoršom termíne.
Výhodou pre vás je, že výrobok máte opravený do druhého dňa.
Ak prípadnú opravu nie ste schopný vykonať, stačí zabaliť vadný výrobok do balíka a my si to prepravnou službou GEIS na druhý pracovný deň stiahneme do nášho servisného strediska. Po oprave vám opravený výrobok zašleme späť k vám.

po konzultácii s technikom je závada identifikovaná, ale nie je riešiteľná u zákazníka

Tu opäť stačí zabaliť chybný výrobok do balíka a my si ho už prepravnou službou GEIS na druhý pracovný deň stiahneme do nášho servisného strediska.
Po oprave vám opravený výrobok zašleme späť k vám.

porucha monitora, klávesnice, myši

Poruchy monitorov, klávesníc a myší riešime takmer výhradne výmenou. Náhradný výrobok by ste mali dostať najneskôr do 48 hodín od nahlásenia závady.

 

Pozn .: Ak nám pokazený výrobok zasielate balíkom, presvedčte sa prosím, že sa tovar v balíku nepohybuje a je zabezpečený proti poškodeniu počas prepravy.
Najlepšie je si nechať jednu našu krabicu, v ktorej ste od nás tovar obdržali a zabaliť všetko do nej.

 

Väčšinu reklamácií zdarne vybavíme do 5 pracovných dní.