Reklamácia

Nahlásenie reklamácie

Pre nahlásenie reklamácie prosím používajte kontaktný formulár, alebo nám napíšte mail.
Sami vás už telefonicky kontaktujeme a dohodneme sa na spôsobe vyriešenia problému.
V prípade, že sa jedná o neodkladný problém, tak nám samozrejme zavolajte.

 

Spôsoby riešenia reklamácie

– Po konzultácii s technikom je identifikovaná závada riešiteľná výmenou chybného komponentu.

V prípade, že súhlasíte s tým, že si komponentov vymeníte sami, nový komponentov vám promptne odošleme a opravu si vykonáte vlastnými silami. Jedná sa hlavne o závady HDD, RAM, alebo mechaniky DVD. Pokazený komponentov si u vás vyzdvihneme v neskoršom termíne.
Výhodou pre vás je, že výrobok máte opravený do druhého dňa.
Ak prípadnú opravu nie ste schopný vykonať, stačí zabaliť vadný výrobok do balíka a my si to prepravnou službou GEIS na druhý pracovný deň stiahneme do nášho servisného strediska. Po oprave vám opravený výrobok zašleme späť k vám.

 – Po konzultácii s technikom je závada identifikovaná, ale nie je riešiteľná u zákazníka

Tu opäť stačí zabaliť vadný výrobok do balíka a my si ho už prepravnou službou GEIS na druhý pracovný deň stiahneme do nášho servisného strediska.
Po oprave vám opravený výrobok zašleme späť k vám.

 – Porucha monitora, klávesnice, myši

 Poruchy monitorov, klávesníc a myší riešime takmer výlučne výmenou. Náhradný výrobok by ste mali dostať najneskôr do 48 hodín od nahlásenia závady.

 

Pozn .: Ak nám pokazený výrobok zasielate balíkom, presvedčte sa prosím, že sa tovar v balíku nepohybuje a je zabezpečené proti poškodeniu počas prepravy.
Najlepšie je si nechať jednu našu krabicu, v ktorej ste od nás tovar obdržali a zabaliť všetko do nej.

Väčšinu reklamácií zdarne vybavíme do 5 pracovných dní.